joi, 9 februarie 2012

Puterea cuvintelor

Probabil ca multi dintre voi ati vazut-o pana acum, insa nu puteam lasa sa nu urmareasca pana si cel mai rar vizitator al meu. :)

                    

30 de comentarii:

  1. Uau! :o
    Nu stiam filmuletul, e foarte... miscator.

    RăspundețiȘtergere
  2. da. l-am mai vazut!
    dar acum parca ma miscat mai tare! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :) iar tot ceea sunt azi, e urmare a actiunilor/inactiunilor de altadata , care, la randul lor, sunt doar o oglindire a cuvintelor/tacerilor ce le-am purtat.

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am mai vazut.E intradevar ceva..incantator!Cum sunt sufletista imi dau de fiecare data lacrimile cand vad acest filmulet!:(

    RăspundețiȘtergere
  5. da... cuvinttele noatre pot sa darame si sa ridice... este unul din subiectele mele preferate cuvintele pot avea o putere extraordinara mai ales daca sunt spuse la momentul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  6. nu il stiam...
    mi s-a pus un nod in gat :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-l mai văzusem.
    Doamne.. este atât de impresionant.. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am mai vazut.
    Foarte impresionant...Mi-au dat lacrimile T.T...

    RăspundețiȘtergere
  9. L-am mai vazut si altundeva si il pot vedea de fiecare data tot minunat este!Chiar totul sta in puterea cuvintelor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiam filmuletul :D
    Foarte impresionant! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici eu nu l-am vizionat pina acum, m-a miscat enorm...
    Trebuie sa-I multumim Domnului ca la noi totul e bine, ca putem vedea curcubeul, ca putem auzi sunetul ploii, ca putem pasi prin roua cristalina, pentru ca altii nu o pot face... pentru ca avem un acoperis deasupra capului, o bucata de piine pe masa, persoane dragi care ne inconjora, si citiva banuti in buzunar, pentru ca altii nu au nimic din toate astea... Trebuie sa - I multumim pentru ca ne numaram printre cei mai fericiti oameni de pe pamint!
    Iti multumesc ca mi-ai adus aminte ca fiecare clipa este speciala si sunt una dintre cele mai fericite persoane!

    RăspundețiȘtergere
  12. Oau, chiar m-a impresionat. A ajuns la inima.

    RăspundețiȘtergere
  13. impresionant..nu stiam clipul pana acum:)...foarte foarte impresionant.

    RăspundețiȘtergere
  14. wow ..foarte frumos ! chiar nu il vazusem pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am mai vazut pana acum, interesant...

    RăspundețiȘtergere
  16. ceva a facut ca astazi sa pot vedea si eu filmuletul si sa raman strapunsa desi stiam de el.

    RăspundețiȘtergere
  17. Spre ruşinea mea, nu am dat de el până azi, dar m-a mişcat, şi melodia de fundal şi fapta în sine, se poate şi altfel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici o rusine, toate la timpul lor. Ma bucur ca ti-a placut! :)

      Ștergere
  18. Ai primit un premiul de la mine pe blogul De vorba cu viata.

    RăspundețiȘtergere
  19. Unii oameni se bucura si de cel mai mic lucru...

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte intens, te tine in suspans, sincera sa fiu eu nu am vazut filmuletul decat acuma.

    RăspundețiȘtergere
  21. am mai vazut-o odata, este impresionant si ma va impresiona de fiecare data cand am s-o vad.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am vazut filmuletul...este foarte interesant,sigur intotdeauna cuvintele au putere.

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc tuturor pentru comentarii si ma bucur mult ca va placut! Cum sustine si gabriella: sigur intotdeauna cuvintele au putere! :)

    RăspundețiȘtergere