vineri, 9 septembrie 2011

De prin toate adunate: pentru ei!

     Dedic aceasta postare(ce manelistic am inceput) tuturor parintilor, deoarece...
Pentru ca au uitat de ei pentru noi, s-au neglijat ca sa avem tot ce ne trebuie. Niciunde nu ne simtim mai bine decat cu ei, deja imi vin in minte Craciunurile  pline de vesele si cadouri, in care eram toti, inclusiv parintii lor. Erau putine momente cand le puteam citi bucuria si asta nu pentru ca nu o aveau, ci pentru ca nu aveau timp sa o arate, muncind pentru noi. Cu totii am gresit in fata lor, sunt sigur...si ne-am certat...si le-am vorbit urat. Nimeni nu ne vrea binele mai mult ca ei, poata asta este si motivul pentru care au varsat lacrimi pe ascuns dupa fiecare problema. Nu reusesc sa gasesc cuvintele potrivite pentru a va impresiona, pentru a va arata cat inseamna ei cu adevarat. Asa se intampla tot timpul, cand spui ceva din inima vorbele iti vin mai greu.
   Si-au luat bucatele de la gura pentru a ne da noua, astia sunt ei...Si cu toate astea nu vor sa le datoram nimic mai mult decat iubire. Apropo de iubire...cati dintre voi sunteti in stare sa mergeti acum la ei, sa ii imbratisati si sa le spuneti ca ii iubiti?
   S-au certat intre ei, dar tot pentru noi au mers mai departe, sa nu urmeze alte drame. As vrea sa umplu multe randuri vorbindu-ti despre ei, la fel cum mi-ar placea sa umpli si tu multe randuri vorbind despre ei, pentru ca ...oh, mai sunt atatea de spus.

 Iubiti-va familia!

15 comentarii:

  1. Foarte frumos si extrem de adevarat!
    Bun sfat la final!

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr, lângă ai mei m-am simțit cel mai bine și-mi pare rău când le vorbeam urât. Dar ai dreptate, asta e tot ceea ce contează :)

    RăspundețiȘtergere
  3. kyky™: Exact, familia tre sa fie pe primul loc!

    Sweet Lemon: Multumesc!

    Lamaitza: Toti gresim fata de oricine, dar familia e familia si totul ramane in familie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ne dam seama cat ii iubim decat dupa ce ii ppierdem... din pacate de cele mai multe ori! :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate,parintii sunt bogatia noastra,ei ne-au dat viata,ei au vegheat pentru noi,ei au indurat pentru noi.Frumos post si bine incheiat " Iubiti-va familia! "

    RăspundețiȘtergere
  6. 29decembrie: Multumesc pentru sustinere.

    iubesc alcoolul: Da, de multe ori pana nu pierzi pe cineva nu stii sa-l pretuiesti cu adevarat. Dar dupa ce tot pierzi inveti sa pretuiesti tot mai mult.

    gabriella: Ms mult, ma bucur ca ti-a placut familie a totul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cata dreptate ai. Parintii sunt intr'un cuvant: Totul ! :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Kitt'Kidd': Exact, ma bucur ca esti de acord.

    RăspundețiȘtergere
  9. pentru mine familia e totul:) :X si eu am avut ocazii in trecut sa le vorbesc urat, dar totusi le-am cerut iertare. ii iubesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari pentru postare. votu meu :X

    RăspundețiȘtergere
  11. AlySiaHotGirlLive: Toti avem momente proaste si iesirile noastre, dar cum ai zis si tu, familia e totul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Maia: Nu exista n-am pe cine, inainte de toate ai familie...pe urma vine si iubitu:)

    RăspundețiȘtergere