vineri, 16 septembrie 2011

50 000 +

   Incep acest articol multumind in primul rand tuturor care au intrat pe acest blog si si-au aruncat macar o data privirea , strangand astfel intr-un timp relativ scurt destul de multe vizualizari. Majoritatea articolelor din ultimul timp au avut aceasi esenta, sper ca in continuare sa am stari de spirit si mai bune, sa fim mai rationali si sa discutam mai multe lucruri. S-a discutat despre dragoste...parinteasca, pentru poezie si alte forme ale ei.
   Propun cu ocazia asta tuturor celor care vor sa propuna teme de discutii, de ce gen cred ei de cuviinta sa o faca in comentariile de mai jos si promit ca imi voi spune punctul de vedere despre subiect in postari individuale. Cine stie...poate cu ocazia asta aflam lucruri noi.
   

13 comentarii:

  1. Foarte interesantă idee :) Tu ai abordat multe teme și sincer, nu prea-mi vine mie una în cap, probabil aș spune ceva simplu, dar avea să aflu părerea altora cu privire la tânăra generație din ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa citesc despre sentimente..despre relatii interumane... etc..

    RăspundețiȘtergere
  3. Despre viata . . .
    Despre cum sa ne bucuram mai mult de lucruri marunte >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo, felicitari! Blog'ul tau merita vizitat si cunoscut de toata lumea! Tine'o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred k tema potrivita se afla in miscarile din fiecare zi, cred k o singura zi iti da motiv sa o descompui.

    RăspundețiȘtergere
  6. meritati toate vizualizarile! cat despre un subiect, o tema... asi zice cum sa ne bucuram mai mult de viata ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu stiu teme... dar imi place sa le dezbat pe ale altcuiva ;x

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate parerile vor fi luate in considerare si se va tine cont de fiecare in parte. O zi buna si va astept mereu pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc de vizită!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce pot sa-ti spun...la cat mai multe accesari...pentru mine blogul tau este minunat,ai subiecte pe toate temele si am sa trec mereu cu placere sa citesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. *ELENA*: Multumesc si eu de vizita, numai bine.

    gabriella: Multumesc mult si eu m-am atasat de blogul tau.

    RăspundețiȘtergere