luni, 18 aprilie 2011

Un nou inceput!

Dupa efortul depus in realizarea acestui blog am ajuns pana la urma la finalizarea acestuia.
Dupa o perioada de 3 luni in care blog-ul a purtat numele vesthoodrecords.blogspot.com, astazi el capata o noua amprenta si anume mc-goda.blogspot.com.
Din cauza unor neintelegeri cu ceilalti colegi cu care eram in crew dar in special cu fostul meu coleg din trupa Brigada am hotarat sa renunt la Brigada si Vesthoodrecords si sa merg singur pe drumul meu. In prezent lucrez la primul meu album, pe care sper sa-l scot cat mai repede.Pe viitor intentionez sa colaborez incontinuare cu cativa dintre fostii colegi dar si cu nume noi cu care nu am colaborat in trecut.
De azi toate informatiile despre mine le veti gasi aici cat si multe alte noutati.
Va multumesc tuturor ce ati urmarit blogul vesthoodrecords sper sa il urmariti in continuare si pe acesta. Peace!

4 comentarii: