marți, 14 decembrie 2021

Cum sa castigi bani frumosi cu Hotspot-ul de la Helium

Astazi am sa va prezint una din cele mai usoare metode cu care fiecare dintre voi poate castiga bani frumosi cu un simplu hotspot conectat la o conexiune de internet.

Acest hotspot se poate comanda gratuit si tot ceea ce aveti de facut este sa il conectati la internetul vostru de acasa si sa lasa-ti hotspot-ul sa ofere internet tuturor din zona (semnalul de WIFI oferit de acest hotspot ajunge pana la +300 m distanta).

De ce sa oferi internet gratis tuturor din zona? Asta e si ideea acestui hotspot....fiecare conexiune la WIFI prin acest hotspot iti mineaza automat cryptomoneda "Helium".

Pretul unui Helium este de $26 in prezent, iar acest hotspot cu 4-5 smartphon-uri, genereaza 2-3 Helium pe zi.

Pentru comanda, accesati acest link: Hotspot Helium

Pentru mai multe detalii, voi raspunde in comentarii.

5 comentarii:

  1. Comenzile se pot face din orice localitate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar din cate am observat comenzile facute din orasele mari Bucursti, Cluj, Iasi, Timisoara, etc...ajung cel mai rapid.

      Ștergere
  2. In cat timp ajung comenzile pentru Romania?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de la o comanda la alta...intre 3 si 8 luni. Oricum...merita asteptarea.

      Ștergere
  3. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere